Selamat Datang Ke Laman Blog Sekolah Kebangsaan Bukit Tampoi (A)

Saturday, December 31, 2016

HARI ORIENTASI TAHUN 1 2017

Hari Orientasi Tahun 1 bagi Tahun 2017 telah dijalankan dengan jayanya pada 30 Disember 2016 (Jumaat) di kelas Tahun 1. Ramai ibu bapa yang hadir untuk menghantar anak-anak mereka menjejakkan kaki  ke SK Bukit Tampoi (A). Pendaftaran ibu bapa telah dibuka pada pukul 8.30 pagi dengan diikuti oleh pengisian borang-borang yang berkaitan dengan murid seperti Borang APDM, Borang KWAMP, Borang RMT, Buku Kesihatan, Kad Gigi dan Fail Peribadi Murid.

Pendaftaran

Buku Kesihatan dan RMT

Kad Gigi dan Fail Peribadi Murid

KWAMP


Pada pukul 10.30 pagi majlis perasmian telah diadakan. Majlis tersebut telah dirasmikan oleh En. Azman Shah bin Mohd. Yunus (GPK Pentadbiran) yang menggantikan Tuan Guru Besar yang tidak dapat hadir. Beliau menerangkan berkaitan tentang kemudahan-kemudahan yang disediakan di sekolah, mata pelajaran yang diajar, aktiviti menarik yang dijalankan di sekolah dan  tanggungjawab ibu bapa.

 Pengacara Majlis

 Ucapan Perasmian oleh GPK Pentadbiran

 Kehadiran Murid Tahun 1

 Kehadiran Ibu Bapa

Sejurus selepas itu, majlis diteruskan pula dengan taklimat yang disampaikan oleh En. Mohd. Fadzli bin Mansor (GPK Kokurikulum) yang menggantikan GPK HEM yang tidak dapat hadir kerana cuti sakit. Beliau telah menerangkan berkaitan perjalanan Program Transisi, Skim Pinjaman Buku Teks, Kebajikan, Rancangan Makanan Tambahan dan kebersihan diri murid.

 Taklimat Kurikulum

Taklimat HEM dan Kokurikulum

Selesai majlis perasmian, para ibu bapa meneruskan pengisian borang yang masih belum selesai manakala bagi ibu bapa yang telah menyelesaikan urusan, mereka dibenarkan pulang bersama anak-anak masing-masing. Program ini telah tamat pada pukul 11.00 pagi.

Pengisian borang oleh para ibu bapa




No comments:

Post a Comment