Selamat Datang Ke Laman Blog Sekolah Kebangsaan Bukit Tampoi (A)

Saturday, April 8, 2017

PROGRAM GOTONG-ROYONG SK BUKIT TAMPOI (A) 2017


Persatuan Ibu Bapa dan Guru (PIBG) SK Bukit Tampoi (A) telah mengadakan aktiviti gotong-royong bagi membersihkan kawasan sekitar sekolah dan di dalam kawasan sekolah. Aktiviti yang dianjurkan oleh PIBG SK Bukit Tampoi (A) telah mendapat sambutan yang baik daripada para ibu bapa dan guru-guru.


Selain daripada itu, PIBG juga telah mendapatkan bantuan jentera jengkaut untuk mengorek tunggul-tunggul pokok, membetulkan kedudukan batu tanda sekolah dan membersihkan kawasan sekitar sekolah. Kami juga telah mendapat bantuan daripada kakitangan Majlis Perbandaraan Sepang (MPS) yang sudi membantu membuang sampah-sarap daripada aktiviti pembersihan kawasan sekolah menggunakan lori-lori yang diperuntukkan.


Sehubungan dengan itu, pihak PIBG dan SK Bukit Tampoi (A) ingin mengucapkan ucapan ribuan terima kasih di atas kesudian semua pihak dalam mengembleng tenaga bagi membersihkan kawasan di dalam dan luar sekolah. Terima kasih juga ditujukan kepada AJK PIBG kerana telah berjaya menganjurkan aktiviti gotong-royong pada kali ini serta sumbangan mendapat jentera dan menyediakan makanan dan minuman kepada semua warga kerja. 

No comments:

Post a Comment