Selamat Datang Ke Laman Blog Sekolah Kebangsaan Bukit Tampoi (A)

Monday, May 7, 2018

KEM MOTIVASI TAHUN 6 DI AGROTEK GARDEN CHALET RESORT


Kem Motivasi Tahun 6 sesi 2018 telah diadakan pada 4 dan 5 Mei 2018 di Agrotek Garden Chalet Resort yang terletak di Hulu Langat, Selangor. Kem 2 hari 1 malam ini telah disertai oleh 3 buah sekolah angkat UEM Edgenta iaitu SK Jenderam, SK Bukit Tampoi (A) dan SK Sg. Rawang.

Seramai 140 orang murid dari 3 buah sekolah tersebut telah menyertai kem motivasi tersebut. SK Jenderam adalah tuan rumah bagi kem pada kali ini yang telah melantik Exact Training Consultant sebagai pengendali semua aktiviti  di dalam kem ini.

Pelbagai aktiviti yang telah dijalankan seperti aktiviti Ice Breaking & Mind Setting, Membina Menara Impian, River Trekking dan Refleksi Minda Untuk Kecemerlangan. Para peserta menunjukkan minat dan semangat yang tinggi sepanjang aktiviti dijalankan. Diharapkan agar para peserta kem dapat membawa balik pengalaman dan azam yang baharu demi kecemerlangan masa hadapan yang lebih gemilang.

Terima kasih diucapkan kepada Pn. Faridah Hanim binti Othman dari UEM Edgenta kerana sudi menjadikan sekolah kami sebagai sekolah angkat syarikat dan menaja keseluruhan kem motivasi tahun ini. Syabas juga diucapkan kepada SK Jenderam kerana telah berjaya menganjurkan Kem Motivasi Tahun 6 pada tahun 2018 ini dengan jayanya.








No comments:

Post a Comment