Selamat Datang Ke Laman Blog Sekolah Kebangsaan Bukit Tampoi (A)

Thursday, August 29, 2019

MAJLIS SOLAT HAJAT DAN BACAAN YASIN PERDANA UPSR 2019


Majlis Solat Hajat dan Bacaan Yasin Perdana UPSR 2019 telah berlangsung pada 29 Ogos 2019 (Khamis) di Bilik Pendidikan Islam. Majlis ini telah dihadiri oleh para pentadbir, guru, murid dan ibu bapa.

Majlis ini diadakan adalah untuk memohon restu dan keberkatan daripada Allah Taala sempena peperiksaan UPSR 2019 yang akan dihadapi oleh murid-murid Tahun 6 pada minggu hadapan. Seramai 31 orang murid Tahun 6 akan memduduki peperiksaan UPSR pada tahun ini.

Sebelum solat hajat dimulakan, En. Azman Shah bin Mohd. Yunus (GPK Pentadbiran) mewakili Guru Besar telah menyampaikan amanat dan nasihat kepada murid-murid dan guru-guru yang hadir. Selepas selesai solat hajat, majlis diteruskan dengan aktiviti membaca surah Yasin yang diketuai oleh Ustaz Anwar bin Mohd. Salleh.

Sejurus selesai solat hajat dan bacaan Yasin guru-guru dijemput untuk menjamah sarapan yang disediakan oleh guru-guru sendiri. Doa kami agar dipermudahkan segala urusan peperiksaan UPSR terutama kepada murid-murid Tahun 6 SK Bukit Tampoi (A). Semoga kejayaan mengiringi kalian pada hujung tahun nanti. Selamat maju jaya kepada semua.










No comments:

Post a Comment