Selamat Datang Ke Laman Blog Sekolah Kebangsaan Bukit Tampoi (A)

Thursday, January 2, 2020

PROGRAM ORIENTASI TAHUN 1 SESI 2020


Program Orientasi Tahun 1 Sesi 2020 telah diadakan pada 2 Januari 2020 (Khamis) di bilik darjah Tahun 1 Melur, SK Bukit Tampoi (A). Ramai ibu bapa yang hadir untuk menghantar anak-anak mereka ke sekolah bagi memulakan sesi persekolahan tahun 2020.

Seramai 17 orang murid yang berjaya hadir pada sesi kali ini. Walau bagaimanapun, bilangan murid akan bertambah dalam seminggu dua nanti. Ini disebabkan oleh kekangan ibu bapa yang bekerja dan tidak mendapat cuti bagi menguruskan anak masing-masing.

Sehubungan dengan program tersebut, satu majlis ringkas telah diadakan di dalam kelas tersebut. Pada majlis tersebut, Guru Besar, PK Pentadbiran dan PK Kokurikulum telah menyampaikan taklimat tentang sesi persekolahan yang akan berlangsung sepanjang tahun 2020 ini. 

Kemudian, ibu bapa dibimbing oleh Pn. Siti Najlaa selaku guru kelas dan guru-guru pembantu bagi sesi mengisi borang-borang seperti APDM, Kad Gigi, Borang PB1 (Bantuan) dan sebagainya. Syukur alhamdullillah kerana progran ini berjalan dengan jayanya. Diharapkan agar sesi persekolahan tahun 2020 akan gemilang dengan murid-murid yang terbilang.







No comments:

Post a Comment