Selamat Datang Ke Laman Blog Sekolah Kebangsaan Bukit Tampoi (A)

Wednesday, August 19, 2020

PROGRAM LOVE MY SCHOOL (MANULIFE HOLDING BERHAD & YAYASAN MYKASIH) 2020

 

Progam Love My School (Manulife Holding Berhad & Yayasan MyKasih) telah dilaksanakan di SK Bukit Tampoi (A) dengan kerjasama Manulife Holding Berhad dan Yayasan MyKasih. Tetamu yang hadir terdiri daripada En. Jason Lim (CMO), Pn. Eza Dzul Karnain, dan beberapa orang kakitangan daripada Manulife. Turut hadir bersama ialah Pn. Shafinaz Suhaimi (Senior Manager) dan beberapa orang kakitangan daripada Yayasan MyKasih. 

Kehadiran para tetamu adalah untuk melihat sendiri hasil sumbangan yang diberikan telah dimanfaatkan oleh sekolah untuk kebaikan murid-murid di sekolah ini. Di antara projek yang terlibat dengan sumbangan tersebut meliputi Projek Pertanian Aquaponik, Kad Bursary dan Sumbangan Buku Cerita. Sumbangan ini amat bermakna bagi murid-murid Orang Asli Suku Temuan ini.

En. Jason Lim (CMO Manulife) telah sudi untuk menanam pokok sebagai simbolik penyerahan sumbangan kepada pihak sekolah. Aktiviti tersebut turut disertai oleh En. Azman Shah (GPK Pentadbiran) dan En. Ilam Senin (YDP PIBG). Pihak sekolah amat berterima kasih di atas sumbangan yang telah diberikan. Sumbangan ini akan kami manfaatkan untuk kegunaan murid-murid sekolah ini di dalam menanam minat bertani dalam diri mereka.

No comments:

Post a Comment