Selamat Datang Ke Laman Blog Sekolah Kebangsaan Bukit Tampoi (A)

Tuesday, April 11, 2023

FOOD BUSKET BAROKAH JUMAAT 2023

 

Bulan Ramadan adalah bulan umat Islam menambahkan amalan. Selain daripada amalan berpuasa, kita digalakkan untuk menambahkan amal ibadat dengan membaca Al-Quran, berzikir dan bersedekah. Syukur ke hadrat Ilahi kerana SK Bukit Tampoi (A) telah menerima sumbangan bakul Ramadan pada tahun ini.

Sumbangan bakul Ramadan pada tahun ini telah disumbangkan oleh komuniti Barokah Jumaat melalui Cik Mazuin dan En. Khairul. Sumbangan berupa barangan keperluan harian untuk anak-anak SK Bukit Tampoi (A) yang beragama Islam seramai 37 orang. Barangan harian seperti beras, minyak masak, tepung, mihun, milo, gula, kopi, teh dan pelbagai barangan lain lagi.

Ribuan terima kasih diucapkan kepada komuniti Barokah Jumaat yang sudi menghulurkan sumbangan bakul Ramadan kepada anak-anak SK Bukit Tampoi (A). Semoga Allah murahkan rezeki kalian daripada rezeki yang halal lagi berkat. Sumbangan ini akan diserahkan kepada ibu bapa atau wakil keluarga pada 11 April 2023 (Selasa). Kami berharap dengan bantuan bakul Ramadan ini dapat meringankan sedikit beban keluarga semasa bulan Ramadan ini.


(En. Khairul Barokah Jumaat)



No comments:

Post a Comment