Selamat Datang Ke Laman Blog Sekolah Kebangsaan Bukit Tampoi (A)

Tuesday, April 18, 2023

MAJLIS IFTAR RAMADAN SK BUKIT TAMPOI (A) TAHUN 2023

 

Majlis Iftar Ramadan SK Bukit Tampoi (A) Tahun 2023 telah diadakan pada 17 April 2023 (Isnin) di Kantin SK Bukit Tampoi (A). Majlis ini diadakan bermula dari pukul 6.30 petang hingga 8.00 malam. Semua murid yang beragama Islam telah dijemput menghadiri majlis tersebut. Turut hadir adalah ibu bapa yang mengiringi murid serta guru-guru sekolah.

Majlis ini mendapat tajaan daripada orang perseorangan yang bermurah hati yang diketuai oleh Dato' Zuraidah binti Atan dan rakan-rakan beliau. Tajaan meliputi jamuan berbuka puasa dan sumbangan duit raya untuk murid-murid beragama Islam. Pihak sekolah mengucapkan ribuan terima kasih di atas sumbangan yang telah dihulurkan. Semoga rezeki Dato' dan rakan-rakan bertambah dan melimpah-ruah.

Majlis ini telah dirasmikan oleh En. Muhammad Asyraf bin Sabri yang telah mewakili Dato' Zuraidah. Alhamdullah, syukur ke hadrat Ilahi majlis yang dirancang dapat dilaksanakan dengan baik dan lancar walaupun dalam keadaan yang sederhana. Pihak sekolah mengucapkan ribuan terima kasih kepada para penyumbang kerana sudi menaja majlis iftar pada tahun ini. Semoga majlis seperti ini dapat diteruskan pada tahun hadapan.


No comments:

Post a Comment