Selamat Datang Ke Laman Blog Sekolah Kebangsaan Bukit Tampoi (A)

Sunday, September 4, 2016

MAJLIS PERPISAHAN GURU PRAKTIKUM SIRI 2 TAHUN 2016

Majlis Perpisahan bagi menghargai jasa baik dua orang guru praktikum daripada Institut Pendidikan Guru Kampus Bangi iaitu En. Saiful dan En. Rafifuddin. Mereka telah menjalani sesi praktikum selama dua bulan di sekolah bermula selepas cuti Hari Raya Aidilfitri yang lepas sehingga 2 September 2016. Mereka telah dibimbing oleh Ustaz Anwar bin Salleh sepanjang menjalani praktikum di sekolah ini. 
Sepanjang berada di sini, mereka telah banyak membantu pentadbir dan guru-guru dalam mengawal disiplin murid semasa perhimpunan, membantu mempersiapkan peralatan siaraya setiap kali diadakan program sekolah dan mengecat nama sekolah di dinding bilik guru berhadapan tapak perhimpunan.
Bagi menghargai jasa dan sumbangan mereka ketika berada di sekolah ini, guru pembimbing bagi mereka iaitu Ustaz Anwar telah bermurah hati untuk menyediakan sedikit jamuan ringkas sempena majlis perpisahan mereka. Semoga pengalaman mereka selama berada di SK Bukit Tampoi (A) memberi pengajaran dan pengalaman yang berharga kerana dapat berdampingan dengan Orang Asli di sini. Di harapkan agar mereka akan menjadik seorang guru yang cemerlang dalam membangunkan modal insan yang gemilang.

No comments:

Post a Comment