Selamat Datang Ke Laman Blog Sekolah Kebangsaan Bukit Tampoi (A)

Thursday, November 1, 2018

PROJEK KEMASYARAKATAN EDRA : SOKONGAN DIDIKAN EDRA 2018


Edra Power Holding Sdn. Bhd. bersama anak syarikat Kuala Langat Power Plant telah menganjurkan program "Sokongan Didikan Edra 2018" pada 1 November 2018 (Khamis) di SK Labohan Dagang, Kuala Langat. Program Sokongan Didikan Edra merupakan satu projek kemasyarakatan syarikat bagi membantu usaha meningkatkan tahap pendidikan di daerah Kuala Langat dan Sepang.

Di bawah program ini, sekolah-sekolah terpilih adalah berdekatan Stesen Jana Kuasa Elektrik di Kuala Langat akan menerima bantuan kewangan, manakala murid-murid Tahun 5 akan menerima sumbangan beg sekolah dan baucer kasut.

Sekolah-sekolah yang terpilih terdiri daripada 6 buah sekolah iaitu SK Rancangan Tanah Belia, SK Bukit Canggang, SK Labuhan Dagang, SK Bukit Tadom (A), SK Olak Lempit dan SK Bukit Tampoi (A).  SK Bukit Tampoi (A) telah menghantar 4 orang wakil murid Tahun 5 dengan diiringi oleh En. Mohd. Fadzli bin Mansor (GPK HEM) ke majlis tersebut.

Harapan pihak syarakat agar sumbangan ini dapat memberi peluang kepada murid-murid untuk menikmati zaman kanak-kanak yang gembira di samping memberi motivasi kepada mereka untuk menjadi murid yang cemerlang.










No comments:

Post a Comment