Selamat Datang Ke Laman Blog Sekolah Kebangsaan Bukit Tampoi (A)

Thursday, June 20, 2019

MAJLIS SAMBUTAN HARI RAYA AIDILFITRI 2019


Majlis Sambutan Hari Raya Aidilfitri SK Bukit Tampoi (A) telah diadakan pada 19 Jun 2019 (Rabu). Majlis yang dianjurkan oleh Unit Kokurikulum ini telah berlangsung dengan sungguh meriah dengan kehadiran para jemputan yang hadir. 

Pihak sekolah telah menjemput beberapa orang guru yang pernah mengajar di sekolah ini dan Ahli Jawatankuasa PIBG SK Bukit Tampoi (A). Turut hadir adalah Tok Batin dari KOA Bukit Tampoi dan KOA Kolam Air Bangkong serta beberapa orang guru besar sekolah berdekatan.

Majlis telah dimeriahkan lagi dengan persembahan nyanyian dan tarian daripada murid-murid dari Tahun 1 hingga Tahun 6. Guru-guru juga turut mendendangkan beberapa buah lagu raya. Selain daripada itu, En. Mohd. Fadzli mengadakan kuiz spontan kepada murid-murid dengan hadiah duit raya.

Terima kasih kepada para tetamu yang hadir, AJK PIBG, semua pentadbir, guru-guru dan murid-murid yang telah bertungkus-lumus menjadikan majlis ini begitu meriah dan menyeronokkan. Semoga dengan adanya majlis seperti ini dapat mengeratkan hubungan silaturrahim di antara kita semua.





















No comments:

Post a Comment