Selamat Datang Ke Laman Blog Sekolah Kebangsaan Bukit Tampoi (A)

Thursday, June 13, 2019

MAJLIS PENYERAHAN PROJEK CSR MEINHARDT EPCM SDN. BHD.


Meinhardt EPCM Sdn. Bhd. merupakan sebuah syarikat korporat antarabangsa yang menjalankan urusan kejuruteraan, perancangan dan pengurusan telah hadir ke SK Bukit Tampoi (A) untuk melaksanakan Program Tanggungjawab Sosial Korporat (CSR).

Seramai 32 orang sukarelawan daripada syarikat tersebut telah hadir untuk melaksanakan beberapa aktiviti di sekolah ini. Di antara aktiviti yang dijalankan adalah ceramah dan motivasi kepada murid-murid, mengecat dinding dan mural,bergotong-royong dan Majlis Penyerahan Projek CSR Meinhardt Sdn. Bhd.

Pada Majlis Penyerahan Projek CSR Meinhardt, Mr. Vinesh Kumar Natali (General Manager) telah sudi untuk merasmikan majlis tersebut. Kita berasa amat bertuah kerana beliau dapat bersama-sama di dalam program ini.

Terdahulu pihak syarikat telah melakukan pengubahsuaian tandas sekolah yang melibatkan 2 buah tandas guru dan 2 buah tandas murid. Kerja-kerja pengubahsuaian telah dijalankan semasa cuti pertengahan tahun yang lalu.

Terima kasih diucapkan kepada Syarikat Meinhardt EPCM Sdn. Bhd. kerana telah sudi hadir melaksanakan Program CSR di sekolah kami. Segala sumbangan dan bantuan tuan kami dahului dengan ucapan ribuah terima kasih.

Ceramah
Penyampaian Hadiah
Motivasi
Penyampaian Sijil Penghargaan
Majlis Penyerahan Projek CSR Meinhardt
Cat Mural
Cat Dinding
Projek Ubahsuai Tandas
Gotong-Royong
Jamuan Makanan & Minuman

No comments:

Post a Comment