Selamat Datang Ke Laman Blog Sekolah Kebangsaan Bukit Tampoi (A)

Monday, December 21, 2020

MAJLIS GRADUASI PRASEKOLAH TUNAS MURNI SK BUKIT TAMPOI (A) TAHUN 2020


Sesi persekolahan kini sudah sampai ke penghujungnya. Begitu juga dengan murid-murid Prasekolah SK Bukit Tampoi (A). Mereka telah berjaya mengharungi perjuangan belajar semasa pandemik Covid-19 yang sedang melanda negara Malaysia kini.

Syabas dan tahniah diucapkan kepada semua murid prasekolah yang akan memasuki Tahun 1 pada tahun 2021 nanti. Justeru itu, pihak pengurusan prasekolah telah mengadakan majlis graduasi secara pandu lalu bagi mematuhi Prosedur Operasi Standard (SOP) yang ditetapkan oleh Kementerian Kesihatan Malaysia (KKM) dan Majlis Keselamatan Negara (MKN).

Majlis tersebut telah diadakan di dalam prasekolah, di mana ibu bapa dihadkan kepada seorang bagi setiap murid. Murid-murid telah diberikan jambangan bunga, goodies bag dan fail peribadi murid untuk dibawa pulang. Selain daripada itu, murid-murid diberi peluang untuk memakai jubah dan bergambar untuk dijadikan kenangan semasa berada di Prasekolah SK Bukit Tampoi (A).

Tokoh Murid Cemerlang 6 Tahun pada tahun 2020 telah diberikan kepada adik M. Afif Adam dan M. Aniq Haziq manakala Tokoh Murid Cemerlang 5 Tahun pula telah diberikan kepada adik Chrishanaira Shuneesa. Tahniah diucapkan kepada mereka semua.

Terima kasih diucapkan kepada pengurusan Prasekolah SK Bukit Tampoi (A) kerana telah berjaya mengadakan majlis graduasi dengan mematuhi SOP yang ketat. Kejayaan mengadakan majlis tersebut menjadi pendorong kepada murid-murid untuk meneruskan sesi persekolahan mereka di Tahun 1 pada tahun hadapan.



No comments:

Post a Comment