Selamat Datang Ke Laman Blog Sekolah Kebangsaan Bukit Tampoi (A)

Saturday, September 23, 2023

PERSEMBAHAN TARIAN SEWANG SK BUKIT TAMPOI (A) DI HARI TERBUKA PPD SEPANG 2023


Tahniah diucapkan kepada pasukan tarian sewang dan guru-guru pengiring SK Bukit Tampoi (A) kerana berjaya membuat persembahan di Hari Terbuka PPD Sepang 2023. Pasukan tarian sewang telah diundang untuk membuat persembahan tarian di Hari Terbuka PPD Sepang pada 23 September 2023 (Sabtu) yang bertempat di perkarangan Pejabat Pendidikan Sepang.

Banyak booth pameran telah dibuka yang mempamerkan hasil kerja dan inovasi yang telah dilakukan oleh murid-murid dan guru-guru di seluruh sekolah di daerah Sepang. Ini merupakan pencapaian yang berjaya diperoleh di PPD Sepang sepanjang tahun 2023.

Terima kasih diucapkan kepada PPD Sepang kerana mengundang pasukan tarian sewang SK Bukit Tampoi (A) untuk membuat persembahan pada hari tersebut. Ini dapat memberi pendedahan kepada peserta-peserta tarian sewang mendapatkan keyakinan untuk berdepan dengan orang ramai. 

Diharapkan agar hari terbuka seperti ini dapat diadakan saban tahun bagi memberi ruang dan peluang kepada setiap sekolah menunjukkan hasil kemenjadian murid di sekolah masing-masing. Semoga PPD Sepang sentiasa dapat mencemerlangan pendidikan buat murid-murid di daerah ini.


No comments:

Post a Comment