Selamat Datang Ke Laman Blog Sekolah Kebangsaan Bukit Tampoi (A)

Thursday, February 1, 2024

MAJLIS APRESIASI SESI 2023/2024

Majlis Apresiasi Sesi 2023/2024 telah diadakan pada 31 Januari 2024 di SK Bukit Tampoi (A). Tujuan majlis ini diadakan adalah untuk memberi penghargaan kepada semua murid dalam bidang Kurikulum, Hal Ehwal Murid dan Kokurikulum. Majlis ini telah dirasmikan oleh Tuan Haji Lukman bin Abdullah, Penolong Pegawai Pendidikan Daerah Sepang.

Majlis penyampaian sijil dan hadiah dimulai dengan prasekolah yang diikuti oleh pencapaian akademik terbaik mengikut kelas serta penyampaian duta sahsiah dan kehadiran cemerlang. Kemudian majlis diteruskan dengan penyampaian pencapaian cemerlang kokurikulum dan diakhiri dengan penyampaian sijil penghargaan kepada pengawas sekolah, pengawas PSS, pengawas SPBT, dan skuad patrol denggi serta sijil tamat persekolahan bagi Tahun 6.

Terima kasih kepada PPD Sepang, pentadbir sekolah, guru-guru, AJK PIBG dan ibu bapa yang hadir bagi memeriahkan majlis di samping memberikan sokongan dan motivasi kepada anak-anak agar meneruskan kecemerlangan di SK Bukit Tampoi (A). Harapan kami agar majlis seperti ini dapat diteruskan pada masa akan datang untuk menghargai murid-murid yang cemerlang dalam bidang kurikulum, hal ehwal murid dan kokurikulum.

No comments:

Post a Comment