Selamat Datang Ke Laman Blog Sekolah Kebangsaan Bukit Tampoi (A)

Monday, July 9, 2018

MAJLIS PENYERAHAN & PENGAMBILALIHAN PROJEK SIAP BANGUNAN BAHARU 2018


Majlis Penyerahan dan Pengambilalihan Projek Siap Bangunan Baharu 2018 telah diadakan di SK Bukit Tampoi (A) pada 5 Julai 2018 (Selasa). Majlis ini diadakan adalah untuk menyerahkan kunci bangunan baharu kepada pihak sekolah yang terlibat oleh Jabatan Kerja Raya. Terdapat tiga sekolah yang terlibat di dalam projek tersebut iaitu SK Bukit Tampoi (A), SK Bukit Bangkong (A) dan SK Desa Putra.

Majlis penyerahan telah disempurnakan oleh Timbalan Pengarah, Jabatan Kerja Raya Selangor kepada guru besar-guru besar sekolah terlibat. Turut hadir adalah wakil PPD Sepang, YDP PIBG SKBT(A),pegawai-pegawai JKR dan kontraktor-kontraktor yang terlibat.

SK Bukit Tampoi (A) amat bertuah dan berterima kasih Kementerian Pendidikan Malaysia (KPM), Jabatan Pendidikan Negeri Selangor, JKR Selangor, PPD Sepang kerana prihatin dan peduli dengan masalah bangunan lama yang usang dan tidak selamat untuk diduduki. Justeru itu, sekolah ini dianugerahkan sebuah bangunan baharu bagi menggantikan bangunan lama yang mengandungi tiga bilik darjah dengan kapasiti 90 orang murid.






No comments:

Post a Comment