Selamat Datang Ke Laman Blog Sekolah Kebangsaan Bukit Tampoi (A)

Saturday, September 15, 2018

MAJLIS PENUTUPAN BULAN KEMERDEKAAN 2018


Bulan Kemerdekaan telah sampai ke penghujungnya. Maka satu Majlis Penutupan Bulan Kemerdekaan telah diadakan pada 14/09/2018 (Jumaat) bertempat di kantin sekolah. Pada majlis tersebut, diselitkan pertandingan pakaian kemerdekaan. Pertandingan tersebut telah disertai oleh murid-murid yang mewakili kelas masing-masing.

Pelbagai ragam dan gaya pakaian yang telah diperagakan oleh para peserta. Ada peserta yang memakai baju kebaya, baju Melayu dan ada juga peserta kreatif yang telah menggabungkan pakaian dengan bendera Jalur Gemilang.

Di akhir majlis penutupan, para pemenang bagi setiap pertandingan yang telah diadakan pada sepanjang bulan kemerdekaan ini telah diberikan hadiah. Penyampaian hadiah telah diberikan oleh Pn. Siti Saadah binti Mukrim, Guru Besar SK Bukit Tampoi (A). Turut hadir pada majlis tersebut adalah YDP PIBG, guru-guru penolong kanan, guru-guru dan semua murid.

Tahniah kepada semua pemenang serta syabas dan terima kasih kepada Panitia Sejarah yang telah bertungkus-lumus menjayakan program ini sejak dari awal sehingga tamat. Tahniah diucapkan kepada Pn. Nicollette dan tenaga kerja yang lain kerana telah berjaya menjadikan program bulan kemerdekaan suatu program yang bermanfaat kepada semua murid untuk dijadikan pengetahuan yang bermakna sebagai rakyat Malaysia.

No comments:

Post a Comment