Selamat Datang Ke Laman Blog Sekolah Kebangsaan Bukit Tampoi (A)

Saturday, February 16, 2019

MESYUARAT AGUNG PIBG KALI KE-26 TAHUN 2019


Mesyuarat Agung PIBG Kali Ke-26 Tahun 2019 telah diadakan pada hari ini, 16 Februari 2019 (Sabtu) di kantin SK Bukit Tampoi (A). Majlis perasmian telah disempurnakan oleh En. Yusof Bin Alip bekas YDP PIBG SK Bukit Tampoi (A). Turut hadir adalah En. Khairul Nizam yang mewakili PPD Sepang, Batin Changkek Anak Dabal (KOA Bukit Tampoi), Batin Osman bin Abdullah (KOA Kolam Air Bangkong).

Selepas acara perasmian, majlis diteruskan lagi dengan Mesyuarat Agung PIBG Kali Ke-26 Tahun 2019 yang telah dipengerusikan oleh Guru Besar SK Bukit Tampoi (A). Pada tahun ini, pelantikan Ahli Jawatankuasa baharu telah diadakan. Pemilihan Ahli Jawatankuasa baharu diadakan setiap dua tahun sekali.

Tahniah diucapkan kepada semua Ahli Jawatankuasa baharu yang telah dipilih pada tahun ini. Semoga dengan kerjasama di antara ibu bapa dan guru akan dapat memacu kecemerlangan SK Bukit Tampoi (A) ke arah kecemerlangan. Pada akhir majlis, sesi cabutan bertuah telah diadakan bagi menghargai ibu bapa dan guru yang hadir.


Para tetamu yang hadir


Bacaan Doa


Ucapan Guru Besar


Ucapan YDP PIBG


Ucapan Perasmian


Penyampaian cenderamata kepada perasmi dan 
AJK PIBG Sesi 2017/2018












Sesi Mesyuarat Agung 2019


Pelantikan AJK PIBG 2019/2020


Sesi Cabutan Bertuah

No comments:

Post a Comment