Selamat Datang Ke Laman Blog Sekolah Kebangsaan Bukit Tampoi (A)

Friday, August 5, 2016

LATIHAN GURU INTERIM BERAKHIR 2016

Sebulan sudah pun berlalu. Begitu cepat masa berlalu pergi. Tanpa sedar, berakhir sudah latihan intership bagi dua orang guru agama Islam iaitu En. Faiz dan En. Hafiz. Mereka merupakan guru pelatih dari Institut Perguruan Malaysia Kampus Bangi yang menjalani kursus intership atau praktikum terakhir sebelum dilantik menjadi guru sebenar. 


Tempoh latihan selama sebulan diberikan kepada mereka bagi menyempurnakan tugasan terakhir iaitu menyiapkan laporan tesis masing-masing. Jasa dan bakti mereka di sini cukup bermakna bagi SK Bukit Tampoi (A) kerana mereka banyak memainkan peranan membantu guru-guru agama Islam dalam menyampaikan ilmu baharu kepada murid. 


Di samping itu, mereka turut menyumbangkan idea dalam menyelaraskan aktiviti sambutan Hari Raya Aidilfitri 2016 dan melukis mural di dinding Bilik Pendidikan Islam. Pihak sekolah berasa amat bersyukur dan berterima kasih kerana sudi datang ke sekolah kami. Doa kami agar cikgu-cikgu dipermudahkan urusan pembelajaran serta berjaya dalam jurusan masing-masing sehingga bergelar seorang guru. Selamat maju jaya dari kami warga SK Bukit Tampoi (A).

No comments:

Post a Comment