Selamat Datang Ke Laman Blog Sekolah Kebangsaan Bukit Tampoi (A)

Friday, October 6, 2023

PROGRAM CSR OCBC BANK 2023

 


Program CSR OCBC Bank telah diadakan pada 6 Oktober 2023 (Jumaat) di SK Bukit Tampoi (A). Seramai 29 orang sukarelawan daripada OCBC Bank (Ibu Pejabat) Kuala Lumpur telah hadir untuk memberikan khidmat bakti kepada pihak sekolah.

Aktiviti yang telah dijalankan dalam program ini adalah seperti mengecat Bilik RBT, Bilik Akses, Bilik Komputer dan menanam pokok di sekitar kawasan sekolah. Selain daripada itu, mereka turut menyampaikan ceramah berkaitan simpanan wang ke dalam bank kepada semua murid.

Selain daripada itu, OCBC Bank juga turut menyumbangkan goodie bags kepada semua murid dan guru serta t-shirt percuma kepada semua warga sekolah. Terima kasih kepada OCBC Bank kerana telah memilih SK Bukit Tampoi (A) sebagai tempat untuk menjalankan Program CSR. Kami sangat bertuah kerana menerima limpahan sumbangan yang diberikan kepada warga sekolah.

Semoga dengan sumbangan ini akan dapat menceriakan semula sekolah dan dapat menarik kehadiran murid ke sekolah di samping dapat meningkatkan kehadiran murid ke sekolah. Kami sangat mengharapkan sumbangan daripada Badan Bukan Kerajaan (NGO), syarikat korporat, yayasan dan mana-mana individu untuk menyumbang kepada SK Bukit Tampoi (A). Harapan kami agar sekolah lebih ceria dan makmur dengan sumbangan daripada kalian semua.


Goodie Bags untuk semua murid


Ceramah Wang Simpanan


Aktiviti Menanam Pokok


Aktiviti Mengecat



Sumbangan kepada semua guru dan staf


No comments:

Post a Comment