Selamat Datang Ke Laman Blog Sekolah Kebangsaan Bukit Tampoi (A)

Friday, October 13, 2023

HARI SUKAN NEGARA 2023


Hari Sukan Negara yang dilaksanakan pada setiap minggu kedua bulan Oktober telah dilaksanakan di SK Bukit Tampoi (A) pada 13 Oktober 2023 (Jumaat). Semua murid dan guru terlibat secara langsung di dalam program tersebut.

Aktiviti yang dilaksanakan pada HSN pada tahun ini adalah aktiviti senamrobik. Tetapi pada kali ini semua murid dan guru melakukan senamrobik dengan menonton di saluran maya menggunakan televisyen pintar.

Sebelum aktiviti senamrobik, satu majlis perasmian telah diadakan yang dirasmikan oleh En. Mohd Fadzli bin Mansor (Guru Besar) SK Bukit Tampoi (A). Dalam ucapan beliau mengingatkan agar semua murid dan guru sentiasa mengekalkan kesihatan fizikal dan mental agar dapat terus belajar dan bekerja dengan penuh iltizam dan dedikasi.

Di seluruh negara, HSN berlangsung dari 13 hingga 15 Oktober 2023. Ini bermakna semua sekolah khususnya boleh melaksanakan program HSN ini dalam tempoh yang diberikan. Semoga program seperti ini dapat diteruskan untuk memastikan murid dan guru kekal sihat sejahtera selalu.

No comments:

Post a Comment