Selamat Datang Ke Laman Blog Sekolah Kebangsaan Bukit Tampoi (A)

Monday, November 11, 2019

EMPATHISING EVENT 2019


Empathising Event merupakan program yang dianjurkan oleh Kelab Ariston, Universiti Heriot Watt bagi mengukuhkan pembelajaran murid di dalam bilik darjah. Program ini dijalankan pada 8 November 2019 (Jumaat) dari pukul 8.00 pagi sehingga 12.00 tengah hari.

Program ini telah melibatkan murid-murid dari Tahun 1 hingga Tahun 6. Walau bagaimanapun, kehadiran murid tidak memuaskan kerana hujan pada awal pagi yang menyebabkan ramai murid tidak dapat hadir ke sekolah.

Walaupun begitu, program ini tetap terus dijalankan seperti yang dirancang. Aktiviti yang dijalankan berjaya menarik minat murid-murid untuk terus hadir ke sekolah serta melibatkan diri untuk turut serta di dalam setiap program dan aktiviti yang dijalankan.

Terima kasih kepada Kelab Ariston yang sudi bekerjasama dengan SK Bukit Tampoi (A) untuk memberikan pendidikan di luar bilik darjah bagi memberi dimensi baharu dalam skop pembelajaran masa kini. Kami berharap kerjasama ini dapat diteruskan pada tahun hadapan dengan aktiviti yang lebih menarik lagi.












No comments:

Post a Comment