Selamat Datang Ke Laman Blog Sekolah Kebangsaan Bukit Tampoi (A)

Thursday, November 14, 2019

HARI KANAK-KANAK & PROGRAM SLAMAT AIK JADIK 2019


Sambutan Hari Kanak-kanak dan Program Slamat Aik Jadik SK Bukit Tampoi (A) telah berjalankan pada 13 November 2019 (Rabu) di Kantin Sekolah. Pelbagai aktiviti yang telah dijalankan semasa sambutan tersebut. Di antara aktiviti yang dijalankan adalah seperti pertandingan mewarna, pakaian beragam dan pertandingan karaoke.

Selain daripada sambutan Hari Kanak-kanak, diadakan juga Program Slamat Aik Jadik di mana murid-murid yang menyambut hari lahir dari bulan Jun hingga Disember diraikan dengan acara memotong kek.

Di akhir sambutan diadakan pula majlis penyampaian hadiah. Majlis penyampaian hadiah adalah untuk menghargai kehadiran terbaik setiap kelas, pengawas sekolah dan Tokoh Kanak-kanak. Turut menerima hadiah adalah pencapaian murid-murid dalam bidang kokurikulum meliputi kelab dan persatuan, badan beruniform serta sukan dan permainan. 

Selain daripada itu, Unit Kokurikulum juga turut memberi hadiah saguhati kepada pemain-pemain sepak takraw yang telah berjaya memenangi pingat perak pada Kejohanan Sukan Sekolah Orang Asli (KSSMOA) Peringkat Kebangsaan yang diadakan di Gambang, Kuantan. 

















No comments:

Post a Comment