Selamat Datang Ke Laman Blog Sekolah Kebangsaan Bukit Tampoi (A)

Thursday, November 21, 2019

HI-TEA AKHIR TAHUN 2019


Sesi persekolahan sudah hampir sampai ke penghujungnya. Kelab Kebajikan Guru dan Kakitangan telah menganjurkan satu Majlis Hi-Tea untuk meraikan dan mengenang jasa guru-guru dan kakitangan yang telah bertungkus-lumus sepanjang tahun 2019 ini.

Majlis tahun ini telah diadakan di Hype Hotel yang terletak di Nilai, Negeri Sembilan yang dihadiri oleh semua guru dan kakitangan. Majlis diadakan pada 20 November 2019 (Rabu) dari pukul 2.30 petang hingga 5.00 petang. Ia telah dirasmikan oleh Pn. Siti Saadah binti Mukrim (Guru Besar).

Selepas selesai jamuan, acara penyampaian hadiah telah yang dipengerusikan oleh En. Mohd. Fadzli bin Mansor. Acara penyampaian hadiah ini adalah untuk menghargai usaha dan kerja buat guru-guru bagi menjayakan program dan aktiviti di dalam Unit HEM.

Selain daripada jamuan hi-tea, majlis ini juga diadakan sebagai majlis perpisahan buat Pn. Nicollete Anak Gabriel Puem yang akan berpindah ke negeri Sarawak pada tahun hadapan. Pihak sekolah berasa amat sedih di atas kehilangan seorang guru senior yang banyak pengalaman. Justerut itu, Kelab Kebajikan Guru dan Kakitangan telah menyedia dan menyerahkan hadiah cenderamata kepada beliau sebagai kenangan dari SK Bukit Tampoi (A).

Semoga Cikgu Nicollete berbahagia dan ceria bertugas di negeri kelahiran sendiri untuk menyemai bakti kepada anak bangsa sendiri. Di akhir majlis, beliau telah menyampaikan cenderamata buat semua guru dan kakitangan yang hadir sebagai tanda kenangan dan terima kasih daripada beliau.














No comments:

Post a Comment