Selamat Datang Ke Laman Blog Sekolah Kebangsaan Bukit Tampoi (A)

Thursday, November 21, 2019

MAJLIS APRESIASI 2019


Majlis Apresiasi adalah majlis yang diadakan bagi menghargai dan meraikan kejayaan murid-murid yang cemerlang di dalam bidang akademik. Semua murid yang diraikan kejayaan termasuklah murid-murid prasekolah yang akan menamatkan sesi persekolahan pada tahun ini.

Majlis ini telah dirasmikan oleh En. Mohd. Rosli bin Badri (Pegawai Kanan Unit Sekolah Rendah) dari Pejabat Pendidikan Daerah Sepang. Turut hadir pada majlis tersebut adalah wakil daripada Pejabat Wakil Rakyat Parlimen Sepang, Pegawai Pejabat Jabatan Kemajuan Orang Asli (JAKOA), Tok-Tok Batin (Kampung Orang Asli), YDP dan AJK PIBG.

Aturcara pertama pada majlis tersebut adalah ucapan daripada Guru Besar, YDP PIBG dan seterusnya ucapan perasmian oleh Pegawai Kanan PPD Sepang. Seterusnya adalah acara penyampaian hadiah kepada murid-murid prasekolah.

Majlis berehat seketika bagi memberi peluang untuk para tetamu dan hadirin menjamah jamuan yang disediakan. Sejurus selepas itu, majlis disambung kembali dengan acara penyampaian hadiah kepada murid-murid yang cemerlang bagi mata pelajaran masing-masing. Hadiah telah disampaikan oleh En. Farid Anwar bin Shaari (GPK Kokurikulum) dan Batin Changkek Anak Dabal (Tok Batin KOA Bukit Tampoi).

Kemudian penyampaian hadiah disambung semula oleh Pegawai Kanan PPD Sepang bagi penerima-penerima kehadiran penuh dan terbaik bagi kelas masing-masing. Di akhir majlis, penyampaian cenderamata kepada murid-murid Tahun 6.

Pihak sekolah merakamkan ucapan ribuan terima kasih kepada PPD Sepang, Pejabat Ahli Parlimen Sepang, Pejabat JAKOA Sepang, Persatuan Ibu Bapa dan Guru SK Bukit Tampoi (A) di atas kerjasama dan sokongan yang diberikan bagi menjayakan majlis tersebut pada tahun ini. Jasa baik tuan-tuan amat kami hargai dengan didahului dengan ucapan ribuan terima kasih.

















  

No comments:

Post a Comment