Selamat Datang Ke Laman Blog Sekolah Kebangsaan Bukit Tampoi (A)

Thursday, June 22, 2017

PROGRAM SUMBANGAN HARI RAYA AIDILFITRI 2017


Hari Raya Aidilfitri 2017 akan menjelang tiba tidak berapa lama lagi. Hari ini merupakan hari terakhir persekolahan sebelum bermulanya cuti persekolahan yang bermula 23 Jun 2017 (Jumaat) hingga 2 Julai 2017 (Ahad). Berikutan dengan itu, pihak sekolah telah menganjurkan Program Sumbangan Hari Raya Aidilfitri.

Program ini dijalankan bertujuan untuk memberi sumbangan berupa barangan keperluan hari raya bagi keluarga Islam yang kurang mampu. Selain daripada itu, dengan sumbangan ini dapat membantu meringankan beban perbelanjaan pada hari raya nanti.

Sumbangan hari raya pada tahun ini telah disumbangkan oleh Organisasi Bukan Kerajaan (NGO) yang bermurah hati untuk membantu menceriakan suasana hari raya dengan bantuan barangan keperluan harian kepada keluarga yang kurang mampu. 

Selain itu, pada pentadbir, guru dan kakitangan sokongan juga turut membantu mengumpulkan dana untuk diberikan kepada semua murid sebagai duit raya. Sumbangan duit raya ini telah diberikan kepada semua murid untuk menceriakan suasana hari raya di samping menggembirakan murid-murid dengan duit raya yang mereka perolehi.


Kehadiran ibu bapa


Ucapan Guru Besar & Batin


Penyampaian sumbangan oleh Batin KOA Bukit Tampoi


Penyampaian sumbangan oleh Batin KOA Kolam Air Bangkung


Penyampaian cenderamata oleh Guru Besar


Kehadiran para pentadbir


Penyampaian duit raya oleh Guru Besar



Penyampaian duit raya oleh GPK Pentadbiran


Penyampaian duit raya oleh GPK HEM


Penyampaian duit raya oleh GPK Kokurikulum

No comments:

Post a Comment