Selamat Datang Ke Laman Blog Sekolah Kebangsaan Bukit Tampoi (A)

Monday, October 16, 2017

HARI SUKAN NEGARA 2017


Hari Sukan Negara merupakan aktiviti tahunan yang disyorkan oleh Kementerian Belia dan Sukan untuk dilaksanakan di semua sekolah di Malaysia pada minggu kedua bulan Oktober setiap tahun. Pada tahun ini, Hari Sukan Negara diadakan pada 14 Oktober 2017 (Sabtu) di SK Bukit Tampoi (A).

Pada tahun ini, unit sukan telah menjemput pelajar-pelajar KEDAP untuk turut sama menjayakan aktiviti tersebut. Mereka telah datang seawal pukul 7.40 pagi untuk menyertai murid dan guru dalam aktiviti senamrobik. Aktiviti senamrobik telah dibimbing oleh seorang jurulatih yang dijemput khas.

Aktiviti seterusnya adalah latihan sukan bagi persiapan dan persediaan murid untuk menghadapi hari sukan tahunan yang bakal berlangsung pada awal bulan November 2017. Dengan peluang ini murid boleh menunjukkan bakat masing-masing untuk dipilih sebagai wakil rumah sukan masing-masing. Semoga semua guru, ibu bapa, pelajar KEDAP dan murid-murid akan meneruskan aktiviti sukan ini untuk menjadi seorang insan yang sihat dan cergas. MAJULAH SUKAN UNTUK NEGARA.





Pelajar KEDAP


Guru Besar dan guru-guru


Aktiviti Senamrobik


Latihan Sukan


Jurulatih

No comments:

Post a Comment