Selamat Datang Ke Laman Blog Sekolah Kebangsaan Bukit Tampoi (A)

Tuesday, November 21, 2017

PROGRAM GOTONG-ROYONG MINI 2017


Program Gotong-Royong Mini 2017 telah diadakan pada 18 November 2017 (Sabtu) dari pukul 8.00 pagi hingga 12.00 tengah hari. Program yang dihadiri oleh AJK PIBG, guru-guru, ibu bapa dan pelajar Kedap bertujuan untuk menceriakan bangunan sekolah dengan mengecat semula bangunan Blok A.

Pihak sekolah telah mendapat sumbangan cat daripada Unit Pembangunan, PPD Sepang sebanyak 18 buah tong. Keseluruhan bangunan sekolah memerlukan pembaharuan dari segi keceriaan kerana cat yang hampir pudar. Justeru itu, bagi mengembalikan keceriaan bangunan sekolah maka PIBG telah menghulurkan bantuan tenaga dengan membantu guru-guru mengecat bangunan tersebut bersama-sama ibu bapa dan pelajar Kedap.

Terima kasih diucapkan kepada En. Shamsuri dari Unit Pembangunan, PPD Sepang kerana telah membantu sekolah kami dengan sumbangan cat yang berharga untuk kami. Selain daripa itu, kami juga ingin merakamkan ucapan ribuan terima kasih kepada AJK PIBG, para ibu bapa dan pelajar Kedap yang sudi membantu guru-guru mengecat bangunan sekolah kita. Semoga dengan mencerikan semula bangunan sekolah memberi inspirasi kepada murid untuk datang ke sekolah.









No comments:

Post a Comment