Selamat Datang Ke Laman Blog Sekolah Kebangsaan Bukit Tampoi (A)

Thursday, November 9, 2017

PROGRAM KHIDMAT BANTU ICT 2017




Program Khidmat Bantu ICT telah dijalankan di SK Bukit Tampoi (A) oleh seramai 7 orang yang terdiri daripada Pegawai Unit ICT PPD dan Juruteknik PPD Sepang. Mereka telah datang dari 6 hingga 8 November 2017 untuk membantu pihak sekolah khususnya Unit ICT dalam membaik pulih komputer dan menaiktaraf sistem talian (networking system) di dalam makmal komputer, pejabat dan Bilik Akses.



Khidmat bantu ini diperlukan bagi menyediakan infrastruktur makmal komputer, pejabat dan Bilik Akses yang lebih teratur dan tersusun. Ini bagi membolehkan pihak sekolah menerima 7 set komputer sebagai penukaran komputer yang telah usang terutama di dalam Bilik Akses. Penukaran set-set komputer tersebut telah disumbangkan oleh Felda Global Venture Sdn. Bhd. melalui PKG Salak.



Ribuan terima kasih diucapkan kepada para penyumbang dan kepada kakitangan yang telah datang membantu menaiktaraf sistem rangkaian internet di sekolah ini. Jasa dan bakti tuan tidak dapat kami balas. Semoga bantuan yang ikhlas ini akan diberkati.


No comments:

Post a Comment