Selamat Datang Ke Laman Blog Sekolah Kebangsaan Bukit Tampoi (A)

Saturday, October 19, 2019

PROGRAM GOTONG-ROYONG BERSAMA CIGNA MALAYSIA


Program Gotong-royong Bersama Cigna Malaysia telah diadakan pada 19 Oktober 2019 (Sabtu) dari pukul 8.00 pagi hingga 12.00 tengah hari. Ini adalah program Tanggungjawab Sosial Korporat (CSR) Cigna Malaysia. Yayasan MyKasih pula merupakan pihak yang bertangungjawab merealisasikan program dilaksanakan.

Seramai 17 orang sukarelawan daripada Cigna Malaysia dan 1 orang wakil daripada Yayasan MyKasih iaitu En. Mohd Adzil. Pihak sekolah turut menyertai gotong-royong ini dengan kekuatan 15 orang guru.  

Fokus utama gotong-royong ini adalah untuk mengindahkan lanskap sekolah dengan menanam poko-pokok bunga, mengecat mural dan menabur baja di batas-batas sayur yang telah disediakan. Terima kasih kepada Cigna Malaysia kerana telah sudi menaja semua keperluan program ini.

Dengan jalinan kerjasama ini, persekitaran sekolah akan menjadi lebih ceria dan selesa di samping dapat menarik minat murid untuk datang ke sekolah. Dalam masa yang sama, pihak penyumbang juga turut dapat membantu meningkatkan prestasi sekolah.


















No comments:

Post a Comment